Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Monday, January 4, 2010

KEPERCAYAAN - punah bila dikhianati...



entah lah..aku pun dalam situasi yang sama.

keadaan yang membuat aku hilang kepercayaan pada seseorang..

aku sayang sangat pada dia cuma aku tak suka akan perangainya..

tapi siapa aku untuk membencinya..aku tiada kudrat untuk membencinya..

tanpa dia, siapalah aku sekarang...

sekarang aku hanya boleh bersabar dan berdoa moga-moga dia berubah sikap kepada yang lebih baik...menjadi seorang insan yang lebih dekat dengan-NYA..AMIN...

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah