Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Tuesday, February 8, 2011

Serius, tergoda saya !

Assalamualaikum...




Saya tergoda atau awak yang tergoda ???
Haahaa...Mari gelak sampai bahu terhenjut-henjut...^_^

Siapa-siapa yang dah lama follow saya pasti tahu akan kegilaan saya pada pantai kan
So, here saya sudah tergoda pada Pantai Pandak
Sebelum ni memang tak pernah pergi dan memang tak pernah tahu sebenarnya
sebab pantai ni memang tak famous di Terengganu
Tapi serius, SANGAT SANGAT SANGAT cantik Pantai Pandak
 

Sila masuk dalam gambar, pinjam alat dari doraemon


Masa sampai sini, orang tak lah ramai sangat tapi yang best
sebab dapat tengok orang shoot photo wedding tema red + black
sangat gorgeous you..
lagi i tergoda


perghh !!! PERGH !



cik pipi tembam tak lepaskan peluang


 black and white girl



ambil gambar ni sebab..sebab...sebab...
nak buat contoh untuk tudung Syria Cotton yang saya jual..teehee




ngantuk terkena angin laut china selatan




cuba bezakan antara dua gambar ini
mana yang lebih cantik ?
dan lebih superb?


SUBHANAALLAH...


Eh,silap..
Sila scroll sampai jumpa gambar yang sama ye



Mimi, kenapa selalu teleng kepala tuh? 
Ke memang macam tu ? Haaa ~ kamu jangan nakal !



 Me and her again
Tak habis-habis...
Tiba-tiba saya jadi sangat tinggi
kenapa ya ?




macam edit je gambar ni
tapi tak betul
sebab the truth saya shoot gambar ini from my handphone je okeh






 And saya nak buat pengumuman
This is my new header....





LOVE

Gambar kat atas boleh masuk PENCARIAN MODEL INSPIRASI tak?
Saya sedang mencari idea-idea


BYE !






No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah