Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Sunday, May 9, 2010

kau sentiasa dihatiku




tak boleh tahan la
ingat nak biarkan blog ni berhabuk je
tapi tak boleh la
walaupun baru tiga hari membiarkan blog ini bernafas tanpa post
tapi aku nak bagitahu rahsia ni
meh la dekat sikit...
nak bisik nih
sebenarnya tiap-tiap aku tengok blog nih
dah la tiap-tiap hari
setiap hari banyak kali juga aku tengok blog ni
hehehe...rindu laaa...
jangan mare eh...
malam ni mood aku nak berpuitis sikit....dengar-dengarkan ye...


adanya aku disini
adalah kerana dirimu
kau begitu berharga 
kau adalah harta yang amat bernilai bagiku


dulu aku bertatih
kini aku mampu berlari, berupaya merencana hidupku sendiri
dulu makan minum sentiasa disediakan
kini aku mampu berdikari

terima kasih umi
kerana melahirkan aku
terima kasih mama
kerana membesarkan aku
terima kasih
dari anakmu 
yang sentiasa tidak mendengar kata,
sentiasa membebankanmu...


maafkan aku umi, mama
aku hanya insan biasa...
i love you so much 
hingga nafas terakhirku


aku sentiasa mendokan yang terbaik buatmu
amin


selamat hari ibu
kepada my dear umi and mama
dan tidak dilupakan juga buat semua ibu-ibu di seluruh Malaysia
dan seluruh pelusuk dunia


aku pun akan jadi ibu suatu hari nanti
tak sabar pula rasanya...ehem..ehem..
tak sabar nak dengar anakku cakap
"mama"





2 comments:

azzar said...

x sabor yerrr....... hahahaha

Rosliza Roslan said...

uuiishhhh..sssyhhhh..!!!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah