Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Sunday, October 24, 2010

agar-agar dari hati ke hati






ini hanya sebahagian bukti saya cinta sama mereka mereka
eh, terbantut nak menaip sebab kena pergi isi minyak sebelum sambung cerita pagi ni!
serius, sangat lapar tahap tak boleh nak taip dah dan terketar-ketar..damn!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
30 minit
-
-
-
-
-
-
-
-
-
20 minit
-
-
-
-
-
-
-
-
-
10 minit
-
-
-
-
-
-
-
-
5 minit
-
-
-
-
-
-
3 minit
-
-
-
-
-
2 minit
-
-
-
-
-
akhirnya......erkkk! alhamdulillah...

ni nak bagi saya makan lagi ke ?
saya dah kenyang tau, tolong jangan paksa saya atau goda-goda saya lagi.
saya dah insaf untuk seketika ini.
sila goda tengahari ke, petang ni ke, malam ni ke, okey jugak.




sedappp wooo!
ni saya buat masa cuti hujung minggu lepas
selepas cuti hujung minggu, maknanya hari ahad okeh sebab terengganu kan cuti hujung minggu jatuh
hari jumaat dan hari sabtu. kenapa jatuh erk? apa-apa laa...

ni nak resepi ke tak?
kalau taknak, saya nak pergi karaoke pulak...time keje laaa.cancel!







Bahan-bahan


1 peket agar-agar
1 tin laici
1/2 tin susu cair
4 sudu gula
sedikit pewarna strawberry
4 cawan air


Cara-cara


1. Masukkan air bersama agar-agar. Tunggu hingga agar-agar hancur.
2. Selepas itu masukkan susu cair dan biarkan sehingga mendidih.
3. Masukkan agar-agar yang sudah siap ke dalam bekas acuan selepas mengasingkan lebih kurang
    4 sudu agar-agar untuk diwarnakan.
    >>> kau ingat rambut je nak kene warna, agar-agar pun sama tau. kasi meriah sikit
4. Selepas itu pandai-pandai kau la nak bagi corak macam mana dekat agar-agar kau tuh.
    yang penting kena ikhlas sebab namanya pun 'agar-agar dari hati ke hati' kan....



okeh, sekarang pergi Giant cepat! acu cuba try test resepi saya.cau cincau!






No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah