Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Wednesday, February 3, 2010

mendung berarak


cuaca hari ini mendung
semendung hatiku
isi alam seakan-akan dapat membaca hatiku


hari ni aku bangun dengan mata yang sepet
dah lah mata ni memang sepet pun...tapi sikit je tau..
luka lama berdarah kembali
mengapa dia perlu menghubungi aku lagi setelah sebulan menyepi tanpa khabar berita
bukan sekali dia bersikap begitu
adakah aku terlalu menuntut perhatian yang melampau ???


mengapa dia perlu hadir untuk buat hatiku terluka lagi
diriku baru sahaja bangkit untuk pulih kembali
riang seperti dulu
bahagia seperti burung-burung yang berterbangan di angkasa


hati ini seringkali terluka
disebabkan cinta
salahku sendiri
mengapa aku begitu mudah menerima cinta ???


aku cuma ingin memiliki bahagia seperti orang lain
dimana bahagiaku
dimana perlu ku cari bahagia itu ???

1 comment:

Anonymous said...

sbar la saudari erk..
bhgia pasti tiba tuk saudari nanti

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah