Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Friday, February 19, 2010

double happiness....

congratulations..!!!
buat sepupu aku yang baru menamatkan zaman bujang pada 17 Februari 2010
majlis diadakan di Tanah Merah
dengan tema ungu...
sepupuku selamat diijabkabul
dengan
10 kali lafaz...
pengantin lelaki penat pandu kereta dari k.terengganu-kelantan..hehe...
aku sibuk sakan semalam 
sampai lupa nak ambil gambar pengantin...hehe
buat-buat sibuk..(^_^)


orang lain sibuk dengan pengantin
aku sibuk dengan orang baru
baru lima hari menjenguk dunia
sombong...
langsung tak tegur aku...haha
macam mana nak tegur aku
mata asyik pejam je..
kerjanya tidur je
orang baru la katakan
'baby' sepupu aku..hehe



ini budaknya...
sangat comel..haha
macam cik ja dia..(^_^)



ni budak baru dengan kakaknya..
kakaknya banyak mulut..hehe
easy going..hehe



ada seorang lagi budak
sepupu budak baru
umur baru 1 tahun lebih
nak dukung je kerjanya
kalau tak dukung
menangislah jawabnya
jadi
terpaksa ikut kerenahnya...padan muka cik ja
dah la lenguh tangan cik ja dukung ye...
baju pula basah
Daniel kencing atas cik ja...hahaha
nasib cik ja la...
pengalaman tu..!!!
untuk masa depan..hihi


daniel dengan tok saudara,my mom..
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah