Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Friday, March 19, 2010

awak sesuai jadi polis lah...

aku pergi temuduga semalam
untuk jawatan.........hehe
biarlah rahsia...


sebelum penemuduga bercakap pasal kerja yang ingin ditawarkan
sempatlah kitaorang beramah mesra ...
jangan salah paham pula yee...


" muka awak ni sesuai jadi polis la..tak minta polis ke ??? "
tergelak aku dalam hati...
yela,takkan nak gelak depan en.penemuduga pula...
mahu tak tergelak...
orang lain semua cakap aku ni lemah- lembut.....yeke??? hahaa..
tapi en.penemuduga ni cakap aku sesuai jadi polis ...
memanglah aku ni kadang-kadang garang juga...
bukan-bukan..aku seorang yang tegas...hehe
tapi hati baik..ececeee....ehem..ehem..
anak siapakah ini???



   adakah penganggur ini bakal menjadi seorang POLIS ???

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah