Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Thursday, March 4, 2010

yang ditunggu telah tiba....


apa yang ditunggu ???
apa yang tiba ???
korang rasa apa ???
hehe...
tunggu seseorang...???
bukan-bukan...hehe

sebenarnya aku tunggu surat konvo la...
semalam sampai...
konvo aku adalah pada 28 Mac 2010


surat konvo


congratulation to myself and my dear friends..!!!
akhirnya aku dan kawan-kawan berjaya juga menjadi graduan 
Universiti Utara Malaysia.......alhamdulillah....


aku tunggu surat konvo je
sekali.....surat temuduga juga sampai
temuduga daripada TESDEC
nak pergi ke tak eh???
bukan temuduga kerja tetap
tapi program ini adalah untuk penganggur terhormat...
hanya untuk anak-anak kelahiran Terengganu sahaja okey...
aku tak tahu sangat pasal program ni
yang pasti dapat elaun setiap bulan...(^_^)


surat temuduga


No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah