Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Monday, March 29, 2010

my BIG DAY with BIG happiness


akhirnya aku berjaya juga menjadi seorang graduan
Universiti Utara Malaysia
alhamdulillah..

lega sangat-sangat sebab semua berjalan lancar semalam
pagi tadi sudah boleh tidur dengan lena
malam sebelum ahri konvo
aku bangun jam 4.30 pagi sebab ingat dah lewat....huhu
very excited cik ija kita


tambah gembira hatiku apabila ma dan abah dapat tengok aku
ambil scroll kat pentas...
abah dan ma pun aku tengok gembira sangat semalam..weweee



my lovely parent




my best friends forever and ever





with beauty zura and cute mat

bunga yang sudah dipasukan...
jangan tiru ayat "dipasukan" aku ni sebab dalam bahasa melayu adalah salah..hahha
pertama kali menerima bunga dari orang yang tersayang..
my mom and my dad


hadiah konvo dari ma dan abah



semoga aku dapat menempuh kehidupan di masa akan datang
dengan tabah dan sabar selepas bergelar mahasiswa.....




No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah