Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Saturday, April 17, 2010

anda gagal untuk menjadi cikgu...

macam tak percaya aku gagal
untuk ikut program diploma perguruan DPLI
tabah ye liza...
aku memang seorang yang tabah
jangan risau
aku takkan bunuh diri seperti dalam edisi khas tugasan bomba
menyelamat mangsa-mangsa yang mahu bunuh diri ini dalam MAJALAH 3...
sekarang aku mahu meneruskan cita-cita yang yang telah lama aku pendam 
di lubuk sanubariku..
cuba korang cari di mana lubuk hati aku..ngeh..ngeh..ngeh..
dan untuk berjaya ke arah itu
aku sedang cuba mencari peluang yang terluang...

walaupun lambat untuk mendapat rezeki itu
doakan ianya berkekalan dan mendapat berkat...AMIN
aku caps lock perkataan amin agar korang 
tak lupa mengaminkan doaku ini..hehe



No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah