Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Saturday, April 3, 2010

sedih...



sedih...sedih...sedih...sob..sob..sob..
my samsung phone terjun dalam longkang apabila terlepas dari genggamanku...
saat itu jantungku berhenti berdegup..........
tapi beberapa saat lepas tu
aku terus terjaga untuk menyelamatkan my samsung
lepas my samsung dapat diselamatkan
aku terus buka bateri dan body phone
lap dengan tisu dan keringkan my samsung
menggunakan hairdryer
malam pula keringkan my samsung guna kipas
fuhhh..!!!!
tak ada keje cari keje betul aku nih
pagi ni alhamdulillah
my samsung boleh on seperti biasa
aku bersyukur sangat-sangat
kalau tak boleh on
aku tak tahu lah macam mana 
bak kata pepatah
" Hidup segan, Mati tak mahu "


No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah