Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Monday, July 5, 2010

kegembiraan dalam penyeksaan...




kalau shahir kebahgiaan dalam perpisahan
aku...
kegembiraan dalam penyeksaan

gembira yang tak terkata kerana mohd mentor menjadi juara
aku memang penyokong mohd
mula-mula aku tengok dia atas stage memang aku suka dengan dia
aku kan nujum mak belalang..kui..kui....kui...
tapi aku tak expect dia menang
memandangkan pemilihannya di saat-saat akhir
but i very like him...terjatuh cinta sekejap...ehem....ehem....ehem.....


kedukaan pula melanda diriku
disebabkan terpaksa menunggu 12 julai
lambatnya.....
menunggu keputusan spa
aku harap sangat dapat bekerja di putrajaya...amin...


aku mahu suasana yang baru
mahu kehidupan yang baru
mahu menimba pengalaman yang baru
ingin menjadi liza yang baru...

moga impian aku tercapai...please doakan aku semua ye readers semua...
dah dekat jam lima..kejap lagi nak balik...
yeeaahh!!!!!!!!
ada macam gaya nas ahmad tak?????????


No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah