Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Thursday, July 22, 2010

lunch at T' cafe

hari ni dah jadi penghujung hari bekerja
esok start cuti la...
wah!!! bagus-bagus...boleh la aku berhibernasi puas-puas jumaat dan sabtu
sebelum aku bercuti di hujung minggu
aku post entri majlis penganugerahan dan penghargaan 5s
buat kakitangan yang telah bertungkus-lumus mencapai sijil 5s baru-baru ini...


zon aku iaitu zon t'square telah menang anugerah kreativiti
yeeaaahhh!!!
rock betul aku nih asyik cakap yeaahhhh je
bukan nak cakap alhamdulillah..(^_^)

okey-okey alhamdulillah.....
so nikmatilah gambar-gambar dibawah
tanpa makanan yang mengiurkan yang telah kami santap dan angin bayu yang sepoi-sepoi bahasa 

Photobucket
me dan abang wan yang control macho la pulak
tengok tu bukan main tembam pipi aku..
tak leh jadi ni kene pi slimming face nih...




Photobucket
1 men vs 7 woman
azri telah men-tujuhkan isterinya..hahaaaa
tatabahasa salah tu cik liza...




Photobucket
lia nih tengah makan pun sempat lagi ajak aku snap gambar




Photobucket

                                                                     3 dara bertingkat
                                              tengok betul-betul pandai betul dorang beratur



Photobucket

lastly gambar beramai-ramai yang tak berapa nak ramai....
ypu hebat!!!!!!!


sekian....

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah