Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Sunday, July 4, 2010

sedih apabila ditinggalkan

semua orang tak nak kawan dengan aku
semua orang tak ajak aku makan
semua orang sisihkan aku
semua orang biarkan aku sendiri di pejabat ni

mentang-mentanglah aku sedang puasa
kui..kui..kui...
walaupun puasa tapi hobi aku bila time puasa suka menjenguk blog-blog masak memasak
sengaja buat air liur meleleh-leleh
kihkihkih..
tak baik tau cik ija
alaa..bukan ada bau pun
cuma cuci-cuci mata je
sebab amat memboringkan duduk kat office hari ni
langsung tak ada keje...
jam, cepatlah pukul 5...
aku nak balikkkkkkkkkk!!!!

cuaca mendung-mendung nih...
puasa pula tuh..
terbayang-bayang bantal, katil, selimut melambai-lambai lor..
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....



sleep Pictures, Images and Photos

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah