Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Thursday, January 13, 2011

Rose Shopping Bag now OPEN !!!






Alhamdulillah, syukur saya panjatkan kesyukuran pada Ilahi kerana dengan izin-NYA saya dapat merealisasikan angan-angan Mat Jenin saya. (^___________________^)
Lebar senyum bukan main lagi...heehehe..


Dengan pembukaan bisnes online ini,makanya saya akan sedikit sibuk untuk menerima tempahan, mengambil stok dan delivery barang-barang. Tapi i am happy, SUPER DUPER HAPPY sebab walaupun saya dah habis kontrak tapi still dapat cari pendapatan sampingan sebelum mendapat kerja tetap. Tak la duduk rumah buat aktiviti yang tak berfaedah tunggu orang suap nasi jer, then goyang kaki tengok SINETRON CINTA DAN ANUGERAH di TV9, then mengadap facebook 24 jam. Walaupun barang tak banyak sangat sebab modal sedikit tapi insayaAllah saya akan masukkan barang-barang sedikit demi sedikit...


Cabang perniagaan memang banyak tapi seperti semua sedia maklum, kalau nak memulakan perniagaan, kita memerlukan modal yang amat besar. Nak sewa kedai, upah pekerja, pengangkutan, bil elektrik dan macam-macam lagi la. Tapi dengan teknologi yang maju ke hadapan, kita boleh membuat perniagaan dengan modal yang kecil sahaja. Cuma apa yang diperlukan adalah sedikit keyakinan, kesabaran, usaha dan teknik pemasaran yang berkesan.


Sebelum mengundur diri, jangan segan-silu untuk melawatokey.






Just search pada facebook then here i am...!!! Jangan lupa LIKE tau !!!


No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah