Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Thursday, February 17, 2011

Instinct

Petang semalam sambil duk bertenggek kat tangga rumah nenek, fikiran aku duk melayang teringat mak sedara kat kota bharu.tup.tup.tup selang beberapa minit ada pesanan ringkas dari samsung aku. 




"Salam.Ja, bagitahu abah yang tok ayah tak sihat". Text dari pak chu


Terkesima sebentar aku. Then aku call mek, mak saudara aku kat KB. Katanya, tok ayah bukan tak sihat tapi dia rindu anak-anak. Ahad lepas mek dah pergi jenguk, mek nampak tok ayah sihat je. Baguslah kalau macam tu, tenang sikit hati aku.


Yang aku nak cerita kat sini bukan pasal tok ayah aku tapi fikiran aku. Petang semalam aku asyik teringat kat kampung, tup tup, pak chu aku text. Betul ke kalau kita asyik teringat seseorang, then pada masa yang sama orang tu ingat kat kita? Benarkah?


Beberapa hari lepas, aku asyik teringat kat member aku sorang ni, then beberapa hari lepas tu dia ada comment pada wall facebook aku. Aku yang teringat kat dia, atau dia yang teringat kat aku ???


Adakah ia kuasa pemikiran ?
Atau sesuatu yang tidak disengajakan ?


No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah