Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Wednesday, May 18, 2011

3 beradik yang comot tapi comel


Assalamualaikum....



SELAMAT HARI IBU...SELAMAT HARI WESAK...T_T


Kau apa hal cik ija. Baru balik dari bertapa ke? 
Hari ni dah 18 Mei, maksudku malam ni dah nak berlabuh, dah nak masuk hari baru 19 Mei...Kau apa hal baru nak berucap selamat-selamat tuh?


Saje je sebab tak tau nak intro..kihkihkih


Okeh, back to the main, maybe...i said maybe cuti sekolah ni sepupu-sepupu dari putrajaya akan balik terengganu. Jadi aku ada kejutan untuk mereka nanti. Tapi aku nak buka share dengan korang sebab korang dah jadi sahabat setia cik ija di alam maya..Nak tahu tak apa benda?


jeng...jeng...jeng...







Tengoklah hakim dan haikal masa dorang kecik. Mmmm.. aku yakin dorang tak pernah tengok gambar ni, bila dorang balik nanti aku nak tunjuk then nak gelak sambil berguling tengok budak comel yang comot masa kecik..hehehehe


Ni picture haikal time hari raya kat terengganu, sekarang budak ni banyak cakap. Dah pandai minta upah kalau dapat result bagus. Very demand. Nak basikal lah, mintak duit lah dan macam-macam. Budak ni memang macam-macam....



Si Harith ni pendiam sikit tapi suka duk bersandar kat badan aku terutama time tengok tv, maklumlah dorang ni tak ada sibling perempuan, jadi aku lah jadi mangsanya...T_T
 


Aku suka haikal masa kecik, cute je tapi hidung kembang, bulu mata panjang..hahaaa


dear MR.H's, kak ja tunggu korang balik !!!

 

1 comment:

IFA Athirah said...

wahaa..mmg comel la!!comot pn ye jugak http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah