Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Friday, January 29, 2010

aku budak pelancongan

alhamdulillah...syukur ke hadrat Ilahi...
setelah tiga tahun bergelumang dengan "assignment",aktiviti kolej,aktiviti ko-kurikulum..
masuk hutan-keluar hutan..
jumpa monyet, buaya darat, buaya air..hehe
apa lagi ek..???
berebut bas, naik bas HBR- Hari-hari Bas Rosak.hehe,
peraturan-peraturan kolej yang kadangkala menyakitkan hati..
pelayaran aku sebagai mahasisiwi akhirnya tamat setelah menjalani praktikum selama empat bulan pada tahun lepas..


tentu korang semua tertanya-tanya kenapalah "jijah"....beria-ria berkongsi panduan meredah hutan pada "post" yang lepas..
mahu tergelak aku dengan nama itu..hehe..
sebenarnya aku salah seorang budak jurusan pelancongan di UUM...
jadi aku terpanggil untuk berkongsi serba sedikit berkenaan pelancongan di negara kita
selain catatan hidup peribadiku..
kalau tak,apa gunanya aku belajar ilmu di menara gading bertahun-tahun tanpa berkongsi ilmu tersebut..
kalau korang rasa "post" yang aku tulis ini berguna, silakan menggunakannya ye..
tak payah bayar pun..hehe


kerinduan menjengah lagi pada teman-teman sekuliah, jiran-jiran bilik, "nyet">monyet, yang selalu melawat blok aku, anak-anak ayam..hehe
hanya orang yang tertentu sahaja tahu siapa yang aku maksudkan sebagai anak-anak ayam..hehe
"DON'T THINK NEGATIVE, BE POSITIVE"


 seronok bila terkenang kembali zaman belajar dan mengharungi suka + duka, pahit + manis
di >Hutan Sintok< nama jolokan UUM...
oleh kerana budak pelancongan taklah ramai sangat..
jadi kami semua agak rapat..
rapat ker??


nak tahu jawapannya dan siapakah reccers six, sila tunggu episod yang seterusnya..(^_^)
"suspen" sikit eh..
aku janji...
this is my promise...








No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah