Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Tuesday, January 12, 2010

kerja oh kerja...


Hari ni aku tumpang gembira sebab salah seorang kawan baik aku semasa di universiti dah mendapat kerja.itulah rezeki namanya.Cuma aku yang masih tercari-cari kerja padahal sudah banyak resume yang aku hantar.Walau bagaimanapun aku tetap percaya Tuhan akan memberi aku rezeki kerja selepas ini.Mungkin juga Tuhan sedang menguji sejauh mana tahap kesabaran aku.Aku sentiasa berdoa selepas selesai solat.Itu pun satu usahakan?? Moga-moga Tuhan akan tunaikan doa aku satu hari nanti.Amin...

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah