Kumpul DUIT nak pergi melancong !!!

Tourists around the world !

Im the Backpakers

My photo
terengganu, Malaysia
now counting anniversary sweet and sour 26,still find MR.RIGHT around the world sebab tu jadi backpakers..Teehee

Sunday, January 31, 2010

nak terima @ tolak ???

bulan lepas aku terima...lamaran..hehe
olok-olok jela...hehe
aku terima tawaran bekerja di Langkawi
masa tu, aku bukan menolak
tapi aku tidak dapat pergi kerana demam selama tujuh hari berturut-turut

bulan ni, aku dapat tawaran yang sama lagi...
aku bukan memilih kerja tapi macam-macam aku fikir...
gaji dan tempat tinggal memang tak ada masalah..cuma......
bila aku tanya kawan-kawan pasal tawaran tu..
kebanyakkan tidak menggalakkan aku ke Langkawi...
kata diaorang tempat tu terlalu sosial..
dan satu lagi jangka masa "training" terlalu lama..
18 bulan tuh...fuhhh !!

mama dan abah pun tak berapa menggalakkan aku ke sana
diaorang lebih suka aku tinggal dekat dengan diaorang...
perlukah ???
salahkah kalau aku nak hidup berdikari ??
ramai yang menganggap aku terlalu di kongkong oleh keluarga...
emosi la pula aku nih...hikhik...

aku perlu mempertimbangkan betul-betul tawaran ni....
bukan apa, dah banyak aku hantar "resume" namun satu pun tak dipanggil 
untuk sesi temuduga..
aku betul-betul hampa...


layan lagu ni kejaplah..hikhik


No comments:

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

Bilangan pelancong yang singgah